فعالسازی لایسنس Dell EMC Unity

چگونه UnityVSA نصب و مجاز می شود؟

برای نسخه حرفه ای UnityVSA، فایل لایسنس emc را در Unisphere با استفاده از System UUID پس از ثبت محصول نصب نمایید. کمک آنلاین شامل دستورالعمل هایی برای دستیابی به یک لایسنس است. متصاکو برای فعالسازی لایسنس Dell EMC Unity در خدمت شما میباشد.
برای لایسنس نسخه عمومی UnityVSA، به لینک دستیابی و فعال سازی لایسنس ارزیابی برای نسخه عمومی UnityVSA در وب سایت شبکه عمومی Dell EMC مراجعه کنید تا از دستورالعمل ها و دستیابی و فعال سازی لایسنس مطلع شوید.
توجه: از کلید فعال سازی لایسنس به جای شماره سریال یا UUID به عنوان شناسه واحد برای راه اندازی سرویس های را دور امن Dell EMC (ESRS) و دستیابی به پشتیبانی مشتریان (نسخه حرفه ای) استفاده کنید.

آیا می توان UnityVSA را به کلاستر ESXi ای که دارای پلتفورم های سخت افزاری سروری است و از مجموعه دستورالعمل شماره SSE 4.2 پردازنده پشتیبانی نمی کند، گسترش داد؟

در نسخه UnityVSA 4.3، از پلتفورم های سخت افزاری سرور که از مجموعه دستورالعمل های پردازنده سری SSE 4.2 پشتیبانی نمی کنند، دیگر پشتیبانی نمی شود. اگر در حال اجرا در یک محیط کلاستر ESXi هستید، تنظیمات قابلیت ارتقاء یافته VMotion (EVC) به Strict تنظیم می شود و یک سرور بدون پشتیبان در کلاستر خود دارید. البته ممکن است با خطایی مواجه شوید که از گسترش نسخه جدید 4.3 OVA جلوگیری کند، حتی اگر سروری که قصد نصب آن را دارید از SSE 4.2 پشتیبانی کند.
اگر UnityVSA نسخه 4.3 را بر روی یک سرور راه اندازی نمایید و با خطا مواجه شوید، آنگاه پلتفورم سروری جدیدی را برای اجرای ESXi انتخاب کنید. اگر نسخه های 4.0، 4.1 یا 4.2 مربوط به UnityVSA را در یک کلاستر ESXi اجرا یا آپگرید می کنید، تنظیمات EVC خود را به روز کنید به طوری که UnityVSA نسخه 4.3 تنها بر روی سروها در همان کلاستری اجرا می شوند که CPU آن ها از سری SSE 4.2 پشتیبانی می کنند. در غیر اینصورت، می بایست سرورهای قدیمی تر را از محیط کلاستری خود حذف کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اصلاح تنظیمات EVC در یک کلاستر ESXi، به مستندات VMware مراجعه کنید.
نکته: تغییرات ایجاد شده در کنترل EVC نیازمند تقویت UnityVSA در VMware است. البته عملیات Shutdown، restart یا ریبوت UnityVSA برای اصلاح این مساله پس از تغییر تنظیمات EVC کفایت نمی کند. Power cycling یک عملیات تخریبی است (نیاز به downtime دارد) که در آینده می بایست برنامه ریزی شود.

در هنگام اجرای UnityVSA به چه نکاتی می بایست دقت شود؟

  • هنگامی که UnityVSA VM را اجرا می کنید، سه دیسک مجازی به طور خودکار برای داده های سیستم VM ایجاد می شود (این ها به طور معمول دیسک های مجازی هستند که به صورت 1-3 شناسایی می شوند). این ها را تغییر ندهید!
  • (برای تجهیز غیر VxRail) به شدت توصیه می شود که استوریج کاربر (بر روی دیسک های مجازی) ب رروی یک مخزن داده اختصاص داده می شود که بر روی دیسک های فیزیکی مختلف به جلی مخزن داده پیش فرض UnityVSA VM ساخته شده است. عدم موفقیت در تبعیت از این توصیه می تواند منجر به افت عملکرد سیستم و ورودی/ خروجی شود.
  • اگر امکان ارتقاء محوز UnityVSA در زمان بعد وجود داشته باشد، عدم استفاده از 16 دیسک مجازی بسیار مهم است. این سبب می شود که ظرفیت بیشتری برای دیسک های مجازی پس از نصب لایسنس آپگرید شده وجود داشته باشد. در غیر اینصورت، منابع استوریج ممکن است به منظور خالی کردن دیسک برای توسعه حذف شوند. توسعه دیسک های مجازی که قبلاً در یک مخزن استوریج پیکربندی شده اند پشتیبانی نمی شود و می تواند منجر به شرایط عدم دسترسی به داده ها شود.
  • IP آدرس های دینامیک (DHCP) نبایستی برای عناصر سرورهای سرویس های راه دور امن Dell EMC، سرورهای Policy Manage یا دستگاه های مدیریت شده مورد استفاده قرار گیرند. اجاره IP آدرس هایی که دستگاه های Dell EMC استفاده می کنند قابل انقضاء نیستند. توصیه می شود که IP آدرس های استاتیک را به دستگاه هایی اختصاص دهید که قصد دارید آن ها را با ESRS مدیریت کنید.
    نکته: اگر از DHCP برای اختصاص IP آدرس ها به عناصر سرویس های راه دور امن Dell EMC استفاده کنید (سرورهای ESRS، Policy Manage یا دستگاه های مدیریت شده)، می بایست این ها را به IP آدرس های استاتیک تغییر دهید.

آیا می توان ابزارهای VMware را بر روی UnityVSA VM نصب کرد/ ارتقاء داد؟

خیر. UnityVSA با نسخه مجاز VMware Tools کار می کند. نصب نسخه متفاوت یا ارتقاء به نسخه دیگر پشتیبانی نمی شود.

آیا می تواند از یکپارچه کننده استوریج مجازی (VSI) برای مدیریت UnityVSA VM استفاده کرد؟

VSI در حال حاضر از UnityVSA پشتیبانی نمی کند.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.