نمایندگی فروش فورتی گیت

فروش فورتی گیت  و انواع خرید فورتی نت در متصاکو با قیمت مناسب انجام می شود. محصول FortiGate میتواند یک راهحل جامع و کامل جهت برقراری امنیت با مناسبترین هزینه را فراهم نماید. با خرید این محصول خواهید توانست با ایجاد فایروال فورتی گیت و پیاده سازی پروفایلهای امنیتی شبکه خود را از نفوذ و ویروسها و حملات حفظ نموده و توانایی فیلترینگ محتویات وب و شناسایی هرزنامهها را هم داشته باشید. کنترل محتویات ترافیک و Application ها را نیز می توان با این دستگاه انجام داد. تجهیزات فورتی گیت (FortiGate) میتوانند شبکههای سازمانی از کوچکترین شبکهها تا بزرگترین آنها را به سادگی از خطرات امن کنند.

این روزها اغلب ارتباطات و همینطور کسب و کارها در قالب فضای مجازی و وب صورت می‌گیرد. به همین دلیل، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد داشتن امنیت در حوزه کاری و ارتباطیشان است. از این رو، ابزارهای بسیار کاربردی و مهمی تحت عنوان فایروال‌ها، در این راستا تولید شده است که قابلیت‌های قدرتمندی در حفظ و نگهداری داده‌ها و اطلاعات شما را دارند.

فایروال‌ها دارای انواع مختلفی هستند که یکی از مرغوب‌‌ترین آن‌ها فورتی‌گیت نام دارد. حال، جهت شناخت بیشتر شما، کاربرد، اهمیت و مزایای فایروال نوع فورتی‌گیت را به صورت کامل و دقیق مورد بررسی دقیق قرار خواهیم داد.

فایروال چیست؟

قبل از بررسی فورتی‌گیت لازم است که یک توضیح کلی درباره فایروال ارائه دهیم. فایروال، در واقع، سیستمی است که مسئولیت تامین امنیت برای شبکه‌های کامپیوتری را بر عهده دارد. به عبارت دیگر، بررسی، مدیریت،‌ فیلتر و در صورت نیاز، مسدود ترافیک خروجی و ورودی، درخواست‌‌ها، داد‌ه‌ها، پاسخ‌ها و غیره توسط فایروال انجام می‌گیرد.

ساختار فایروال‌، معمولا سخت‌افزار، افزار یا ترکیبی از این دو است. این سیستم‌ امنیتی، وظایف خود را بر اساس دستورالعمل‌های تعریف شده توسط ادمین انجام می‌دهد. کاربرد یک فایروال باعث می‌شود که ترافیک مطمئنی وارد شبکه شود و در واقع، از دریافت و ارسال هرگونه اطلاعات ناشناخته و ناخواسته جلوگیری شود.

فایروال فورتی‌گیت چیست؟

فایروال فورتی‌گیت، یکی از محصولات معتبر شرکت فورتی‌نت است. هدف از ساخت و راه‌اندازی فورتی‌گیت محافظت از اطلاعات در برابر هرگونه تهدید است. از کاربردهای قابل توجه فورتی‌گیت‌ها این است که به صورت سیستم جلوگیری از نفوذ، سیستم‌های مدیریت یکپارچه حملات، امکانات آنتی‌ویروس، آنتی اسپم، امکان وب فیلترینگ، مدیریت ترافیک شبکه و دیوار آتش و پیاده‌سازی پروفایل‌های امنیتی برای شبکه‌های کامپیوتری امنیت بسیار بالایی را فراهم می‌کند.

کارایی فایروال فورتی‌گیت‌ها

فایروال فورتی‌گیت‌ها به دلیل داشتن گواهینامه معتبرEAL4+  و NSS  تنها سیستم‌های امنیتی هستند که تایید چندباره ICSA Lab‌ را دارند. عملکرد منحصر به فرد فورتی‌گیت‌ها به دلیل کاربرد تکنولوژی ASIC  و همچنین ترکیب FortiOS با FortiASIC و نسل‌های جدید CPU است.

همچنین جهت کامل کردن نرم‌افزارهای آنتی ویروس و کاربردشان در شبکه‌ها، از طریق فورتی‌گیت‌ها، یک لایحه بحرانی به آن‌‌ها اضافه می‌کنند که بدون هیچ‌گونه افزایش هزینه و کاهش کارایی، قابلیت پشتیبانی دارند.

با این اوصاف، فورتی‌گیت‌ها، به دلیل دارا بودن پردازنده‌های امنیتی قدرتمند برای ترافیک رمزگذاری شده SSL بهترین محافظ در برابر تهدیدات صنعت هستند. همچنین به جهت توانایی زیاد در مشاهده و بررسی دقیق برنامه‌ها، کاربران و دستگاه‌هایIOT  قابلیت شناسایی شهودی و سریع مسائل  و مشکلات را نیز دارند. از دیگر کارایی‌‌های فایروال‌های فورتی‌گیت‌ها فارغ از کاهش پیچیدگی‌های معمول، کارکرد بالا، امنیت پیشرفته چند لایه و دید بهتر را در مقابل حملات سایبری فراهم می‌کنند.

مزایای استفاده از فورتی‌گیت‌ها

به طور خلاصه مزایای استفاده از این دیوار امنیتی منحصر به فرد را می‌توان موارد زیر نام برد:

  1. انعطاف‌پذیر و سازگار با IPS و سایر ابزارهای شبکه؛
  2. فراهم کردن امنیت لازم برای انواع برنامه‌ها و دستگاه‌ها؛
  3. کنترل دقیق و کامل دستگاه‌های وای فای در شبکه؛
  4. کاربرد تکنولوژی جدیدFortiASIC  برای کاهش هزینه‌ها در حین افزایش بازدهی؛
  5. مدیریت و کنترال تعداد نامحدودی از فایروال‌های NGFW با نصب Forti OS.

ویژگی‌های فایروال فورتی‌گیت‌ها

اگرچه در مباحث قبل توضیحاتی کاملی درباره فورتی‌گیت ارائه کردیم. با این حال، در زیر برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های کاربرد فورتی‌گیت‌ها را نیز به صورت خلاصه‌وار شرح خواهیم داد.

  1. فیلتر وب، آنتی‌ویروس‌ها و همچنین کنترل برنامه‌های مخرب مختلف جهت فراهم کردن امنیت لازم برای کاربران در مواجه با تهدیدات سایبری؛
  2. حفاظت منظم و به موقع از برنامه‌های حیاتی و بسیار مهم؛
  3. بررسی و رفع کردن خودکار ریسک‌های موجود در بخش فناوری اطلاعات؛
  4. انجام بهترین اقدامات امنیتی به دلیل داشتن رتبه‌بندی‌های امنیتی منحصر به فرد؛
  5. تضمین حفاظت در برابر هر نوع تهدید شناخته و ناشناخته به جهت داشتن هوش مستقل و مستمر؛
  6. برقرار کردن امنیت سریع و خودکار از طریق اشتراک‌گذاری تهدیدات در کل زیرساخت‌ امنیتی اطلاعات؛
  7. مانع از ورود بدافزارهای منفی در ترافیک‌های رمزدار به دلیل داشتن سریع‌ترین موتور صنعت (SSL)؛
  8. فعال‌سازی سریع سرویس‌های امنیتی با قابلیت کنترل و دید در شبکه؛
  9. جهت ارائه حفاظت کامل، پشتیبانی از معماری امنیتی چندگانه؛

انواع فورتی‌گیت‌ها

شرکت‌ فورتی‌نت با توجه به مدل‌های متنوع شبکه‌ها محصول فورتی‌گیت را در تعداد زیادی (حدود ۴۰ نوع) ساخته است که به ترتیب در سه دسته مقدماتی، متوسط و پیشرفته تقسیم می‌شوند. از این رو مدیران شبکه می‌توانند متناسب با حجم ترافیک، میزان گستردگی شبکه، تعداد دستگاه‌ها، تجهیزات به کار رفته، و سایر موارد شبکه خود، مدل فورتی‌گیت را در نظر بگیرند.

فورتی‌گیت سری ۶۰۰ تا ۹۰۰  قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی و پیشگیری از تهدیدات تا هفت گیگابایت بر ثانیه و بازرسی SSL و چند پورت ده جی ای تا هشت گیگابایت بر ثانیه را دارد. این سری همچنین بیشترین کاربرد را برای سازمان‌های تجاری دارد.

این ترکیب منجر به ارائه یک راهکار مناسب تحت عنوان فایروال تقسیم‌بندی داخلی و همینطور یکNGFW  محیطی می‌شود. ضمن اینکه برای قسمت‌های مخصوصی از شبکه داخلی و لبه شبکه امنیت بسیار بالا و سرعت چند گیگابایتی را فراهم می‌کند. نمایندگی تامین و توزیع این سخت‌افزار پرکاربرد بر عهده متصاکو است. از این رو در صورت نیاز می‌توانید از قابلیت‌های این سخت‌افزار منحصر به فرد بهره‌مند شوید.

فورتی‌گیت سری ۳۰۰ تا ۵۰۰

این سری نیز دارای توانمندی‌های فوق‌العاده‌ای هستند که شامل مواردی نظیر پیشگیری از تهدید تا پنج گیگابایت و بازرسی SSL و چندین پورت جی ای ۱، جی ای ۱۰ تا پنج گیگابایت بر ثانیه می‌شود. در نظر داشته باشید که این سری به دلیل داشتن عملکرد عالی، تراکم پورت و امنیت کامل و یکپارچه بیشتر در ادرات مجهز به چندین شعبه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 فورتی‌گیت سری ۳۰ تا ۲۰۰

این سری که بیشتر برای ادرات متوسط و کوچک و همچنین شعبه‌های از راه دور طراحی شده‌اند، ویژگی‌هایی همچون جدید‌ترین پردازنده امنیتی، توان عملیاتی بالا،‌ پورت‌های جی ای ۱ و جی ای ۲ هستند. این سری نیز همچون سری اول عملکرد خوب، تراکم پورت و امنیت یکپارچه دارند.

سری ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰

 این سری مخصوص دیتاسنترها و فضاهای ابری چند کاربره طراحی شده‌اند.

ماشین‌های مجازی

این سری از فورتی‌گیت‌ها که در واقع، تحت عنوان ماشین‌های مجازی شناخته می‌شوند با اجرایی شدن بر روی یک سرور میزبان، وظایف خود را انجام می‌دهند. لازم به ذکر است که سری ماشین‌های مجازی در مقایسه با سری‌ سخت‌افزارهای قبل از دوام کمتری دارند.

البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که از لحاظ صرف هزینه نیز نسبت به آن‌ها به صرفه‌تر است. که کاربرد آن‌ها برای کسب و کارهای کوچک و دارای ترافیک کم مناسب‌تر است. این حال، می‌توانید با توجه به نوع کسب و کار خود، هر یک از این سخت‌افزارهای در وب سایت متصاکو سفارش دهید.

حفاظت فورتی‌گیت‌ها در برابر چه خطراتی است؟

اگرچه اغلب کسب و کارهای امروزی مجازی و اینترنتی شده‌اند اما به موازات این پیشرفت، خطرات امنیتی نیز گسترش پیدا کرده است. بنابراین کاربرد فورتی‌گیت‌ها باعث حفاظت کسب و کار شما از خطراتی نظیر موارد زیر می‌شود:

  1. حملات فارمینگ و شبکه ترکیبی؛
  2. ویروس‌های پیام فوری؛
  3. پست الکترونیک؛
  4. نفوذ؛
  5. شبکه‌های نظیر به نظیر؛
  6. نرم‌افزارهای جاسوسی؛
  7. بدافزارها؛
  8. انواع فیشینگ و طرح‌های مهندس اجتماعی.