15726021861

بهترین مدل های فایروال سوفوس

فایروال ‌ها را در واقع می توان جزء جدایی ‌ناپذیر امنیت شبکه ‌ها دانست. از این رو فایروال ها را می توان اولین اقدام امنیتی شرکت ‌ها برای محافظت از زیر ساخت ‌های خود دانست. باید بگوییم که هدف اصلی آن‌ ها دادن اجازه ورود یا مسدود کردن بسته‌‌های داده و بازرسی ترافیک ورودی یا خروجی است. بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع می توان متوجه شد که با توجه به تنظیمات از‌ پیش ‌تعیین‌شده کار می کنند. در ادامه این مقاله به بررسی بهترین مدل های فایروال سوفوس می پردازیم. همراه ما باشید.

 

بهترین مدل های فایروال سوفوس

شرکت سوفوس ارائه دهنده بسیاری از مدل های فایروال است. از این رو در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به بررسی بهترین مدل های فایروال سوفوس بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید تا مدل ها و سری های مختلف فایروال سوفوس را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

فایروال سوفوس Desktop Models

شرکت سوفوس یکی از مدل های فایروال خود (Desktop Models) روانه بازار کرده است. می توان گفت که این مدل فایروال یکی از بهترین مدل های فایروال سوفوس است. چرا که این سری فایروال سوفوس می تواند تمامی ویژگی های امامنیتی محافظتی شبکه های بزرگ را کنترل کند. از این رو از داده های شما در برابر تهدید ها محافظت می کند.

می توانید با این فایروال باتوجه به نیاز های موجود، برای ایجاد امنیت کسب و کارهای امروزی بهره بگیرید. بنابراین با توجه به این موضوع باید از فایروال‌ های نسل بعدی همانند سری Desktop فایروال سوفوس بهره بگیرید. فایروال سوفوس Desktop Models یکی از کم هزینه ترین موارد برای ایمن سازی شبکه است. همچنین این مدل فایروال سوفوس مناسب ترین و بهترین راه حل برای ایمن سازی شبکه ها به شمار می رود.

می توان گفت که سری های Desktop Models به شرح زیر است.

  • XG 85 Rev
  • 3 XG 105 Rev
  • 3 XG 115 Rev
  • 3 XG 125 Rev
  • 3 XG 135 Rev

فایروال سوفوس مدل  Models 1U

یکی دیگر از بهترین مدل های فایروال سوفوس مدل Models 1U است. می توان گفت که این فایروال سخت افزاری شرکت سوفوس در واقع زیرشاخه 1U هستند. از این رو به راحتی می توانند یک راه حل بسیار ایده ال برای سازمان های متوسط و بسیار بزرگ باشد. در واقع در این سری از فایروال‌ ها می توان گفت که گزینه‌ های اتصال  بسیار انعطاف‌ پذیری وجود دارد. از این رو قابلیت انطباق فایروال به سادگی با تغییر محیط شبکه را می تواند ایجاد ‌کنند.

شایان به ذکر است که مدل‌ های موجود در این سری درواقع از پورت‌ های فیبر و مس تشکیل شده اند. این پورت ها بسیار با کیفیت بوده و علاوه بر آن ها، Models 1U دارای دیگر لوازم جانبی نیز است. همین موضوع موجب می شود تا برای ارائه افزونگی برق بسیار مناسب باشد. همچنین Models 1U دارای گزینه‌ هایی برای اتصال دستگاه‌ های خارجی است.

می توان گفت که Models 1U دارای سری های زیر است.

  1. XG 210 Rev
  2. 3 XG 230 Rev
  3. 2 XG 310 Rev
  4. 2 XG 330 Rev
  5. 2 XG 430 Rev
  6. 2 XG 450 Rev

فایروال سوفوس مدلU Models 2

یکی دیگر از بهترین مدل های فایروال سوفوس مدل سری 2U است. این مدل فایروال سوفوس دارای ویژگی های بسیار جذابی در حفظ و امنیت شبکه است. از این رو این فایروال برای حفاظت از سازمان‌ های گسترش ‌یافته و محیط‌ های مرکز داده  بسیار مناسب است. باید اقرار کنیم که فایروال سوفوس مدلU Models 2 در این رابطه بسیار پرقدرت توانسته است ظاهر شود.

چرا که این سری از مدل فایروال سوفوس دارای آخرین تکنولوژی و کارایی بالا و انعطاف ‌پذیری نهایی است. با در نظر گرفتن پیشرفته بودن و کارایی بالا، این فایروال به گونه ای تجهیز شده تا نیازهای شبکه را برآورده سازد. در حالت کلی باید بگوییم که سازمان‌ هایی با مقیاس بزرگ، می‌توانند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده از این فایروال باشند. مدل های سری  2U در بهترین مدل های فایروال سوفوس به شرح زیر است.

خود یعنی فایروال سری 2U سوفوس استفاده کنند.

  1. XG 550 Rev
  2. 2 XG 650 Rev
  3. 2 XG 750 Rev

فایروال سوفوس مدل  Xstream سری Sophos XGS

یکی دیگر از بهترین مدل های فایروال سوفوس، مدل  Xstream سری Sophos XGS است. این مدل فایروال می تواند به راحتی عملکرد XGS را به طور قابل توجهی نسبت به فایروال XG ارتقا دهد. علت این امر را می توان در واقع معماری Xstream دانست. زیرا در معماری Xstream معرفی شده در نسخه 18، این فایروال روشی کارآمد برای مدیریت ترافیک با امنیت یکپارچه  است. از این رو با توجه به این موضوع این سری از فایروال سوفوس می تواند در یک موتور بازرسی بسته عمیق (DPI)  نیزان ترافیک و امنیت را بررسی کند. باید بگوییم که فایروال سوفوس سری XG، معماری Xstream به طور کامل مبتنی بر نرم افزار است.

 

کلام پایانی

در این مقاله به بررسی بهترین مدل های فایروال سوفوس پرداختیم. از این رو چند مدل و سری این فایروال را مورد بررسی قرار دادیم. هر کدام از این مدل فایروال های سوفوس ویژگی های کارکردی مختص به خود را دارند. حتماً مقاله را با دقت بسیار بالا و از ابتدا تا به انتها مطالعه کنید.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.