خدمات امنیتی فورتی نت

تهدیدات سایبری و جرائم سایبری همه درحال افزایش هستند. مجرمان از پیچیدگی توسعه شبکه‌های ما برای آلوده کردن سیستم‌ها، سرقت داده‌ها و باج خواهی از سیستم‌ها، بهره‌برداری می‌کنند. اما این فقط نیمی از معادله است.
چیزی که شما درباره این تیم‌های آی‌تی نشنیده‌اید آن است که امروزه چیزی که شما در مورد تیم های امنیتی IT نمی شنوید این است که در حال حاضر این تیم‌ها به طور متوسط با استفاده از 14 کنسول مدیریت امنیت جداگانه، بر شبکه‌ها نظارت می کنند.فقط تنظیم و آپدیت نگه داشتن این سیستمها برای شناسایی آخرین تهدیدات بسیار گران و زمان‌بر است.
ساده‌سازی بهترین جواب مشکلات پیچیده است.

سرویس‌های FortiGuard با آپدیت خودکار و تنظیمات بهینه ابزارهای امنیتی شما با آخرین اطلاعات کسب شده از تهدیدات در هر روز و درتمام روز، این چالش‌ها را مد نظر قرار داده است.هزاران محقق فورتی گارد در سراسر جهان به دنبال یافتن آسیب‌پذیری‌ها هستند، داده‌ها را که از بیش از سه میلیون حسگر جمع‌آوری شده است، آنالیز می‌کنند و با راهبرن صنعت همکاری می‌کنند.
به همان خوبی اجرای قوانین، سوابق خرید فورتی نت در زمینه راهکارهای امنیتی در تمام جهان با بیش از ۳۰۰,۰۰۰۰ مشتری با جدیدترین اطلاعات از تهدیدات توسعه می‌یابد.
این خدمات به‌صورت جداگانه یا در یک بسته خدماتی که حاوی همه سرویس‌های حیاتی است و به سادگی با لایسنس عضویت کم‌هزینه‌ای قابل تهیه می‌باشد، در دسترس همه سازمانها – در هر ابعادی،‌ قرار گرفته است.
بسته سازمانی سرویس‌های فورتی گارد: بسته‌ای جامع و مقرون به‌صرفه، این بسته برای محیط‌های پیچیده سازمان‌ها طراحی شده‌است تا دورنمای تهدیدات پیچیده امروز را مورد هدف قرار دهد.

این بسته جامع همه سرویس‌های امنیتی فورتی‌گارد را که در فورتی گیت در دسترس است به‌همراه موارد زیر ارائه می‌کند: NGFW کنترل اپلیکیشن و IPS ، فیلترینگ وب، فورتی سندباکس کلاود، آنتی ویروس، امنیت موبایل، اهتبارسنجی IP و دامین، آنتی اسپم، سرویس‌های امنیت مرکزی Forticare ، و پشتیبانی اختیازی 8×5 یا 24×7 .
بسته خدماتی یو تی ام فورتی گارد: این بسته امنیتی یو تی ام سنتی حاوی NGFW کنترل اپلیکیشن و IPS ، فیلترینگ وب، آنتی ویزوس، آنتی اسپم، و سرویس‌های امنیت مرکزی Forticare ، به همراه پشتیبانی اختیازی 8×5 یا 24×7 می‌باشد.

آزمایشگاه‌های فورتی گارد

هزاران نفر از پژوهشگران فورتی گارد چشم‌انداز سایبر را رصد می‌کنند تا تهدیدات رو‌به رشد را کشف کنند و اثدامات پیشگیرانه مؤثری را توسعه دهند و از سازمان‌ها در سراسر جهان حفاظت کنند.آنها دلیل تأیید فورتی گارد با شناسایی بیش از ۲۵۰ حمله zero day ، هستند که در مقایسه با دیگر تولید کنندگان رکورد بی‌نظیری محسوب می‌شود.
ترکیب انحصاری تحقیقات خانگی ما در سراسر رشته‌های ده‌گانه، اطلاعات مبادله شده با منابع صنایع پیشرو، و یادگیری ماشین، سبب‌هایی هستند که راهکارهای حفاظتی فورتینت در چنین آزمایشات امنیتی در شرایط واقعی که توسط مراکزی چونآزمایشگاه‌های NSS, Virus Bulletin ، آزمایشگاه‌های ICSA و AV Comparatives انجام می‌شود، معمولا چنین تأثیرگذاری بالایی را به اثبات برساند.
این یک تصویر فوری از داده ها و منابع جمع آوری شده، پردازش شده‌ می‌باشند که به ابزارهای امنیتی Fortinet ملحق شده‌اند:

راهکارهای فورتی نت و امنیت فابریک

سرویس‌های حفاظتی فورتی‌گارد برای تغذیه سیستم‌های فایروال سازمانی، گیت وی امنیت ایمیل FortiMail و نرم‌افزار حفاظت از اندپوینت فورتی کلاینت، شناسایی تهدیدات پیشرفته فورتی سندباکس، فایروال وب اپلیکیشن فورتی وب، و موارد بسیار دیگر، به‌صورت لایسنس عضویت قابل دستیابی هستند.این فید‌ها اطلاعاتی تهدبدات، اقدامات پیشگیرانه، فایروال‌ها، فیلتر‌ها، قوانین و اطمینان از روزآمد بودن توسعه امنیت شما برای مقابله با آخرین حملات و تهدیدات را به‌روز رسانی می‌کنند. جهت خرید فورتی وب و همچنین ارتباط با نماینده فروش فورتی آنالایزر با متصاکو در تماس باشید.

این منبع مشترک برای همه اطلاعات نه تنها ابزارهای جداگانه فورتینت را به‌ روز نگه می‌دارد، بلکه به این ابزارها اجازه می‌دهد تا بتوانند به عنوان یک سیستم امنیتی واحد نیز کار کنند.
زیرا آنها در یک چهارچوب کاری مشترک هستند، آنها با هم کار می‌کنند و بخشی از امنیت فابریک گسترده فورتینت هستند که دستگاه‌ها و نرم‌افزارها را قادر می‌سازد تا اطلاعات تهدیدات خود را به اشتراک بگذارند، اطلاعات را برای شناسایی تهدیدات بسیار پیچیده یکپارچه کنند و با هم همکاری نمایند تا برای پاسخ‌دهی در لحظا هماهنگ شوند.

گزینه‌های عضویت لایسنس فورتی گارد

در اینجا یک مروری کوتاهی داریم در باره عضویت خوراک اشتراک FortiGuard برای سازمان شما:

نسل جدید اپلیکیشن

کنترل و IPS

کنترل اپلیکیشن و پیشگیری از نفوذ IPS برای نسل جدید فایروال‌ها مانند فایروال فورتی گیت، تکنولوژی‌های امنیتی زیربنایی محسوب می‌شوند.
IPS فورتی گارد تقریبا ۴۷۰,۰۰۰ نفوذ به شبکه را مسدود می‌کند و مجوزهای IPS ساخته و آپدیت شده‌اند تا به صورت روزانه به دستگاه‌ها ارسال شوند.

فیلترینگ وب

در هر روز مشخص آزمایشگاه‌های فورتی گارد نزدیک به ۵۰ میلیون درخواست دسته‌بندی URL را پردازش می‌کنند و بیش از ۱۶۰,۰۰۰ وب‌سایت مخرب را مسدود می‌کند.
سرویس فیلترینگ وب فورتی گارد بیش از ۲۵۰ میلیون وب سایت را ارزیابی کرده است و حدود ۱/۵ میلیون URL جدید نیز هر هفته ارزیابی می‌شوند.
وب سایت‌ها برای کنترل در شش دسته بزرگ دسته‌ بندی شده‌اند، و حدود ۸۰ دسته زیرمجموعه نیز برای تنظیمات کنترلی بهتر ایجاد گردیده است.

آنتی ویروس

آزمایشگاه‌های FortiGuard نزدیک به 100.000 برنامه مخرب را که اهداف سنتی، تلفن همراه، و پلتفرم‌های اینترنت اشیا را مورد هدف قرار داده بودند، شناسایی و خنثی نمنوده است. فن آوری های به ثبت رسیده شرکت فورتینت، مانند زبان شناسایی الگوی محتوا CPRL آنتی ویروس‌های فورتی گارد را با یک مجوز واحد و پیکربندی کارآیی و اثرگذاری امنیت توسعه‌های شما، قادر به شناسایی هزاران مورد از انواه بدافزارهای کنونی و آینده می‌سازد.

تحلیل SandBox

(FortiSandbox Cloud)

هزاران سازمان از تحلیل sandbox مبتنی بر ابر استفاده می کنند که در ابزارهای محیط مجازی اجرا می‌شوند تا رفتار زمان اجرا را بررسی کنند.
یادگیری ماشین پیشرفته و تکنیک های دیگر برای شناسایی بدافزارهای ناشناخته بر اساس آن رفتار، به صورت خودکار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

Botnet IP و اعتبارسنجی دامین

در هر دقیقه از هر روز، آزمایشگاه‌های FortiGuard تقریبا 32,000 دستور بات نت را مسدود و همه ارتباطات را کنترل می‌کند.
بخش کلیدی زنجیره کشتار botnet نیازمندی آن به یک سیستم آلوده است تا بتواند با دستور و سرور کنترل ارتباط برقرار کند – همچنین بتواند تهدیدات بیشتری را دانلود کند تا داده‌های سرقت شده را از فیلتر عبور دهد.
ابزارهای اعتبار سنجی IP و آدرس FortiGuard این ارتباطات را مسدود می‌سازند، در نتیجه این تهدیدات خنثی می‌گردند.

آنتی اسپم

ایمیل هنوز هم اولین مظنون شروع یک حمله پیشرفته در یک سازمان است، بنابر این موثرترین راهکار آنتی‌اسپم باید بخش مهمی از هر استراتژی امنیت باشد.
آنتی اسپم FortiGuard با فیلترینگ اسپم جهانی که از اعتبار سنج IP و مجوزهای اسپم فرستنده استفاده می‌کند، ایمیل های ناخواسته و اغلب مخرب را شناسایی می‌نماید. برای اینکه راهکار آنتی اسپم خود را بهینه نگه دارید، آزمایشگاه‌های FortiGuard نزدیک به 46 میلیون شیوه هرزنامه جدید و به روز شده را هر هفته ارائه می‌کند. خوراک آنتی اسپم FortiGuard برای هر دوی راهکارهای FortiMail و FortiGate در دسترس است.

اپلیکیشن‌های وب

سرویس امنیتی

اشتراک سرویس امنیتی FortiWeb به روز رسانی کاملا خودکاری فراهم می‌کند تا از اطلاعات و مطالب حساس شما در برابر جدیدترین تهدیدات لایه اپلیکیشن حفاظت کند.
آزمایشگاه‌های FortiGuard روی جدیدترین آسیب‌ذیری‌های پیشرفته اپلیکیشن‌ها، رباتها، الگوهای URL های مشکوک، الگوهای نوع داده و موتور تشخیص اکتشافی، آپدیت‌هایی فراهم می‌کنند تا اپلیکیشن‌های ایمن FortiWeb را قادر باشند تا از دسترسی تهدیدات اپلیکیشن جدید و در حال تحول به اپلیکیشن‌های کاربردی وب شما جلوگیری کنند.

مجوز موارد امنیتی

دزدیدن مجوز برای استفاده‌های بعدی در به دست آوردن دسترسی به شبکه و سرقت اطلاعات، یک روش معمول در مراحل اولیه حملات پیچیده است.
FortiGuard به طور مستمر بر اعماق وب و دیگر منابع برای مجوز‌های سرقت شده نظارت می‌کند و سرویس اطلاعات تهدیدات را فراهم نموده که محصولات شرکت Fortinet را قادر می‌سازد تا آنها را در زمان استفاده در شبکه مشتریان شناسایی کند.

اسکن آسیب پذیری

خدمات اسکن آسیب پذیری FortiGuard به راه حل FortiClient کمک می‌کند تا با دقت به شناسایی و مدیریت آخرین آسیب پذیری نرم افزار بر روی دستگاه‌های اندپوینت بپردازند.
این ابزار سیستم عامل و برنامه های کاربردی، و کشف آسیب پذیری های شناخته شده را در نرم افزارهای مختلفی که در حال حاضر در دستگاه‌های اندپوینت سازمان شما اجرا می‌شوند شناسایی می‌کند. همچنین اطلاعاتی برای اصلاح به موقع فراهم می کند نا شما را در اصلاح سیستم‌هایی که به عنوان آسیب‌پذیر شناسایی شده‌اند یاری نماید.

سرویس امنیتی موبایل

در برابر حملاتی که سیستم‌های عامل تلفن همراه شما را هدف قرار داده‌اند از سازمان خود محافظت کنید. سرویس امنیتی موبایل شرکت Fortinet به شما را قادر می‌سازد تا حفاظت موثری در برابر آخرین تهدیداتی که دستگاه های تلفن همراه را هدف گرفته‌اند ایجاد نمایید.
موتورهای پیشرفته تشخیص در صنایع پیشرو از اینکه تهدیدات جدید و نیز تهدیدات درحال تحول جای پایی در داخل شبکه شما و محتوای ارزشمند آن پیدا کنند، پیشگیری می‌کند.
این خدمات، سوابق شرکت Fortinet را که در بیشترمراکز مستقل صنعتی آزمایش شده‌اند، پر‌ توان می‌سازد.
آن سوابق به طور در زمینه اثربخشی امنیتی در آزمایشات اندازه‌گیری حفاظت از لبه شبکه تا مرکز داده‌ها و لایه اپلیکیشن و در تمام اندپوینت بالاترین نشان را کسب نموده است.

گواهی
نسل جدید فایروال آزمایشگاه‌های NSS
فایروال دیتاسنتر آزمایشگاه‌های NSS
سیستم‌های تشخیص نفوذ آزمایشگاه‌های NSS
WFA آزمایشگاه‌های NSS
NG IPS آزمایشگاه‌های NSS
DC IPS آزمایشگاه‌های NSS
اندپوینت پیشرفته آزمایشگاه‌های NSS
میزان انعطاف نقطه شکست
فایروال ICSA
ICSA IPS
آنتی ویروس ICSA
ICSA WAF
ICSA ATD (Sandbox)
ICSA ATD (Email)
VB100 Virus
VBSpam
AV-Comparatives
شاخص‌ عمومی
FIPS
UNH USGv6/IPv6

بسته خدماتی فورتی گارد برای فورتی گیت شما

آزمایشگاه‌های فورتی گارد شماری از اطلاعات امنیتی را فراهم کرده‌اند تا ابزارهای هسته‌ای امنیت شما و نیز فورتیگیت شرکت فورتینت را تقویت کنند.شما می‌توانید می‌توانید با انتخاب‌ هرکدام از خدمات مجزا یا بسته حفاظت منطقی و پشتیبانی، مانند بسته‌های سازمانی ما، برای انعطاف‌پذیری و صرفه بیشتر، به سادگی قابلیت‌های حفاظتی راهکارهای خود را بهینه‌سازی نمایید.

بسته سازمانی طراحی شده تا چشم‌اننداز تهدیدات پیشرفته امروز را هدف قرار دهد، بسته سازمانی همه خدمات حفاظتی قابل ارائه برای فورتی‌گیت را به علاوه: کنترل اپلیکیشن NGFW و IPS ، فیلترینگ وب،‌ فورتی سندباکس ابر، حفاظت موبایل، اعتبار سنج IP و domain ، آنتی اسپم، خدمات حفاظت هسته FortiCare ، و پشتیبانی اختیاری 8×5 or 24×7 .
بسته UTM این بسته خدمات حفاظتی UTM سنتی موارد زیر را دربر می‌گیرد: کنترل اپلیکیشن NGFW و IPS ، فیلترینگ وب،‌ آنتی ویروس ، آنتی اسپم و خدمات حفاظت هسته FortiCare ، و پشتیبانی اختیاری 8×5 or 24×7 .
NGFW
کنترل اپلیکیشن و IPS
حفاظت نسل جدید فایروال کلاسیک با کنترل اپلیکیشن و آپدیت IPS .

 

بسته‌های خدماتی اضافی

آزمایشگاه‌های فپرتی گارد شماری از بسته‌های خدمات اطلاعات امنیتی را فراهم نموده است که برای راهکارهای خااص فورتینت طراحی شده‌اند.

FortiSandbox اطلاعات کسب شده از IPS ، آنتی ویروس، اعتبارسنج IP ، فیلترینگ وب و سرویس‌های FortiCare .
FortiClient اطلاغات کسب شده از کنترل اپلیکیشن، آنتی ویروس، فیلترینگ وب، اسکن آسیب پذیری‌ها، و سرویس‌های FortiCare .
FortiCache اطلاعات کسب شده از آنتی ویروس، فیلترینگ وب، آنالیز محتوا، و سرویس‌های FortiCare .
FortiMail طلاعات کسب شده از آنتی اسپم، فورتی سندباکس ابر، و سرویس‌های FortiCare .
FortiWeb اطلاعات کسب شده از حفاظت اپلیکیشن وب، آنتی ویروس، اعتبارسنج IP، اسکن آسیب پذیری‌ها و سرویس‌های FortiCare .
FortiADC اطلاعات کسب شده از اعتبارسنج IP، حفاظت اپلیکیشن وب، و سرویس‌های FortiCare .
FortiDDoS اطلاعات کسب شده از اعتبارسنج IP، و سرویس‌های FortiCare .
FortiDB اطلاعات کسب شده از حفاظت دیتابیس، و سرویس‌های FortiCare .

 

پشتیبانی و خدمات FortiCare

عضویت‌های ‌FortiCare ، فیدهای داده‌های هسته را برای زیربنای حفاظت سیستم‌ها فراهم می‌کند و آپدیت نرم‌افزارها، اطلاعات مکانی IP ، لیست سفید برای فیلتر امنیتی، و پیکربندی کارآیی را مقدور می‌سازد.همچنین برای کمک به شما در خصوص راهکارهای فورتی گیت و فورتی گارد شما، این عضویت‌ها، پشتیبانی تیم FortiCare را نیز در بر می‌کیرند.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.