پرسش و پاسخ در مورد Dell EMC Unity

چه نوع Replication برای UnityVSA پشتیبانی می شود؟

UnityVSA از بلوک بومی ناهمزمان و Replication فایل و انواع سیستم های استوریج ذیل پشتیبانی می کند:

  • UnityVSA دیگر
  • سیستم Unity پیاده سازی شده به صورت فیزیکی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تکرار، به Configuring Replication که در بخش UnityOE Features Info Hub در وب سایت http://bit.ly/unityoe_infohub قرار دارد مراجعه کنید. همچنین اگر قصد خرید ای ام سی دارید، با نمایندگی فروش emc و فروش Unity VSA متصاکو تماس حاصل فرمایید.

چرا Unisphere سرعت پورت های فیزیکی NIC را که پورت های ورودی/ خروجی UnityVSA به آن ها تبدیل شده است نشان نمی دهد؟

یک لایه سوئچ مجازی بین پورت های UnityVSA I/O و پورت های فیزیکی NIC میزبان شما وجود دارد. این پورت های فیزیکی NIC به عنوان پورت های uplink به آن سوئیچ عمل می کنند. سرعت گزارش شده در Unisphere حداکثر سرعت ترکیب NIC مجازی و سوئیچ مجازی است. همانند سوئیچ های فیزیکی، سرعت uplink ترافیک خارج شوند از سوئیچ مجازی را کنترل می کند.

آیا می توان از VMware برای تغییر پیکربندی فیزیکی ماشین مجازی UnityVSA استفاده کرد؟ به عنوان مثال، آیا می تواند رابطه های شبکه را حذف یا اضافه کرد یا اندازه کش ماشین مجازی را تغییر داد؟

استفاده از VMware برای تغییر پیکربندی فیزیکی یک ماشین مجازی UnityVSA به غیر از افزودن یا حذف کردن دیسک های مجازی، پشتیبانی نمی شود و می تواند مسائل بوت را برای ماشین مجازی ایجاد کند.

آیا می تواند از VMware برای تغییر اندازه مجدد یک دیسک مجازی استفاده کرد؟

تغییر اندازه یک دیسک مجازی از طریق VMware در UnityVSA پشتیبانی نمی شود. با این حال، اگر دیسک مجازی بخشی از یک فضای استوریج نباشد، می توانید آن را از UnityVSA حذف کنید یا یک استوریج جدید با اندازه دلخواه به آن اضافه کنید. دیسک های مجازی که قبلاً بخشی از یک فضای استوریج بوده اند هرگز نباید تغییر اندازه پیدا کنند چرا که می تواند منجر به فضای از کار افتاده و غیرقابل بازگشت شود.

اگر VMware به طور خودکار یک کارت SCSI اضافی را در هنگام افزودن دیسک ها به UnityVSA اضافه کند، چه نوع کارتی می بایست انتخاب شود؟

VMware Paravirtual را به عنوان یک نوع کارت انتخاب کنید. اگر شما نوع کارت دیگری را انتخاب کنید، آنگاه دیسک اضافه شده جدید غیرقابل دسترس خواهد بود و با مشکلات بوت ماشین مجازی UnityVSA مواجه می شوید.

آیا می تواند از ویژگی های VMware همراه با UnityVSA استفاده کرد؟

خیر، UnityVSA از ویژگی تحمل خطای VMware یا replication در سطح ماشین مجازی، snapshot ها و حفاظت از داده ها پشتیبانی نمی کند.
از VMotion و DRS استفاده نکنید مگر آن که UnityVSA ابتدا خاموش باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله UnityVSA – A Detailed Review white در بخش UnityVSA Info Hub در لینک http://bit.ly/unityvsainfohub مراجعه کنید.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.