UnityFront

قابلیت دسترسی و قابلیت بازیابی و عملکرد در سیستم فایل Dell EMC Unity

Dell EMC Unity یک سیستم ذخیره ‌سازی مدرن است که برای محیط ‌های واقعیت مجازی، بارگذاری و برنامه ‌های کاربردی کمپانی‌ها طراحی شده است. قابلیت دسترسی و بازیابی در سیستم فایل Dell EMC Unity از طریق چندین روش صورت می‌گیرد. با این حال در ادامه به بررسی Dell EMC Unity می پردازیم.

روش های مربوط به قابلیت دسترسی و بازیابی در سیستم چیست؟

چند روش را می توانیم نام ببریم که بررسی آن بسیار اهمیت دارد.  از جمله:

  • از واسط گرافیکی: سیستم فایل Dell EMC Unity دارای یک واسط گرافیکی مناسب است که کاربر می تواند از آن به راحتی استفاده کند. این رابط کاربری به مدیران سیستم امکان می‌دهد تا به سادگی با استفاده از آن با دسترسی و مدیریت فایل‌ها و سرویس‌ها در سیستم تعامل کنند. این واسط کاربری شامل صفحه‌ های اصلی، منوها، نوارهای ابزار و گزینه ‌های مختلفی است که کاربران را در مدیریت سیستم فایل یاری می‌ کند.
  • استفاده از پروتکل‌های استاندارد: سیستم فایل Dell EMC Unity از پروتکل‌های مختلفی برای دسترسی و بازیابی فایل‌ها استفاده می‌کند، از جمله NFS (Network File System) و CIFS (Common Internet File System) این پروتکل‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا از راه دور به فایل‌های موجود در سیستم دسترسی پیدا کنند و آنها را بازیابی کنند.

تکنولوژی مجازی‌سازی Dell EMC Unity چگونه است؟

تکنولوژی مجازی‌ سازی Dell EMC Unity به کاربران امکان می‌دهد تا فضای ذخیره‌ سازی را به اجزای مختلف تقسیم کنند. با این روش، کاربران می‌توانند به صورت مجزا بر روی فایل‌ها و منابع ذخیره‌ سازی دسترسی داشته باشند و بازیابی انجام دهند. یونیتی از جمله تجهیزاتی است که دارای امکانات بسیار مدرن است.

همچنین می تواند از هارد های Flash پشتیبانی کند. استفاده از آن برای زیر ساخت های ابری و رایانش ابری می تواند بسیار کاربردی و مناسب باشد. یونیتی توانسته است از تکنولوژی های محبوب در این زمینه استفاده کند. بنابراین یک سیستم موفق است که نیاز کاربران را برطرف می سازد.

قابلیت دسترسی و قابلیت بازیابی در سیستم فایل  Dell EMC Unity

معیار های قابل دسترسی و قابلیت بازیابی در سیستم فایل  Dell EMC Unity دیده می شود. این سیستم می تواند به منظور کاهش زمان از کارافتادگی به سیستم فایل  Dell EMC Unity اجازه می دهد که بتواند به راحتی سیستم فایل تخریب شده را به درستی بازیابی کند.در صورتی که اگر آنلاین باقی بماند و از سرور NAS تاثیر بپذیرد می تواند با سیستم فایل با توجه به تاثیر پذیری که از سرور NAS دارد جلوگیری کند.

در صورتی که سیستم فایل تخریب شود، برای بازیابی باید آفلاین باشد. همچنین باید اشاره داشته باشیم به معماری یکپارچه سیستم فایل  Dell EMC Unity که یک استخر فایل سطح دوم را با سیستم دیگر مشترک نمی کند. بنابرای یک LUN استخر فایلی که دارای خطا است نمی تواند بر سیستم فایل ها تاثیراتی را بگذارد. با این حال برای ایزوله کردن خطا می تواند بسیار مناسب و کاربردی باشد.

عملکرد در سیستم فایل Dell EMC Unity

سیستم فایل  Dell EMC Unity توانسته است یک معماری جدید نشان دهد. در آن NAS به شیوه جدید طراحی شده است. با این حال دارای عملکرد بسیار زیادی است و می توند مقیاس پذیری بسیار بالایی هم داشته باشد. سیستم فایل EMC دارای توانایی است که می تواند اندازه ای از خود را ایجاد کند.

این توانایی در سیستم فایل  Dell EMC Unity دیده می شود که می تواند اندازه ای که ایجاد می شود را بدون اینکه عملکرد آن تحت تاثیر قرار گیرد، کاربردی باشد. معماری بهینه شده چند هسته ای برای سیستم ذخیره سازی فایل  Dell EMC Unity می باشد. با این حال اگر بخواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست بیاورید حتما همراه ما باشید. متصاکو می تواند به شما برای آشنایی بیشتر محصولات مشاوره ای را ارائه کند.

کلام آخر

امروزه شاهد پیشرفت روز افزون تکنولوژی در سطوح مختلف مخصوصا ذخیره سازی هستیم. در این مقاله توانستیم یکی از مهم ترین سیستم های ذخیره سازی را بررسی کنیم. این سیستم دارای ویژگی های منحصر به فردی است که با ذخیره در داده و حجم پردازش آن می تواند برای بسیاری از سازمان ها کاربردی باشد. استوریج EMC یکی از استاندارد ترین ذخیره ساز هایی است که توانسته است به یک برند نام آشنا تبدیل شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه حتما متصاکو را دنبا کنید.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.