سیستم فایل Dell EMC Unity

سیستم فایل Dell EMC Unity بهبودهایی را نسبت به فناوری های فعلی فایل NAS ارائه می کند. سیستم فایل Dell EMC Unity با وجود معماری 64 بیتی می تواند فراتر از محدودیت های سیستم های فایل قبلی در بسیاری از حوزه ها تغییر مقیاس دهد که از جمله آن می تواند به اندازه سیستم فایل اشاره کرد. همچنین سیستم فایل انعطاف پذیر است و سازگاری بسیار خوبی با موارد استفاده متداول و تعاملی دارد و ارزش را نسبت به فناوری های موجود به روش های مختلف فراهم می کند که شامل موارد ذیل است:

  • مقیاس پذیری
  • راندمان ذخیره سازی
  • قابلیت دسترسی و قابلیت بازیابی
  • عملکرد
  • مجازی سازی

علاوه بر این، سیستم های فایل Dell EMC Unity دربرگیرنده مجموعه ای از ویژگی ها است که به آن ها این قابلیت را می دهد تا حد امکان به طور کارآمد مورد بهره برداری و استفاده قرار گیرند. نمایندگی فروش emc متصاکو میگوید در حالی که ویژگی های متعددی شامل سهمیه ها , کاهش و اصلاح به طور هدفمند برای سیستم فایل های Dell EMC Unity ایجاد می شوند، ویژگی های دیگر به ادغام کامل Dell EMC بین بلوک و فایل برای ارائه ویژگی های یکپارچه کمک می کنند که به منابع ذخیره سازی بلوک و فایل قابل اعمال هستند.

مقیاس پذیری سیستم فایل Dell EMC Unity

سیستم فایل های Dell EMC Unity مقیاس پذیری ارتقاء یافته در برخی از حوزه ها از جمله حداکثر اندازه سیستم فایل را فراهم می کنند. همانطور که در بخش معرفی دستگاه Dell EMC Unity عنوان شد، سیستم فایل های Dell EMC Unity می توانند داده ها، دایرکتوری ها و فایل های بیشتری را نسبت به معماری های قبلی سیستم فایل فراهم کنند و Dell EMC Unity را به گزینه ایده آلی برای موارد استفاده متداول و تعاملی NAS تبدیل می کنند.

مقیاس پذیری سیستم فایل را در این جدول مورد بررسی قرار میدهیم. مقیاس پذیری سیستم فایل

 

با توجه به نسخه 4.2 مربوط به Dell EMC Unity OE، حداکثر اندازه سیستم فایل از 64 ترابایت به 256 ترابایت برای تمامی سیستم فایل ها افزایش می یابد که از جمله آن می توان به سیستم فایل های موجود ایجاد شده بر روی کد اولیه اشاره کرد. اندازه سیستم فایل از 3 گیگا بایت تا 256 ترا بایت متغیر است. هرگونه تلاش برای ایجاد یک سیستم فایل با اندازه ای خارج از این محدوده منجر به خطا می شود. همچنین مدیران می بایست توانایی کاهش و توسعه اندازه سیستم فایل ها در محدوده های قابل پشتیبانی را داشته باشند. کلاینت ها توانایی تکمیل سیستم فایل تا حداکثر 256 ترابایت داده را دارند. لازم به ذکر است که اندازه بزرگتر سیستم فایل منجر به طولانی تر شدن زمان بک آپ گیری می شود. برای استعلام قیمت ای ام سی با ما یعنی نمایندگی تجهیزات شبکه متصاکو تماس بگیرید.
تمامی سیستم فایل های thin صرف نظر از اندازه دارای 1.5 گیگابایت رزرو برای فرا داده در زمان ایجاد هستند. به عنوان مثال، پس از ایجاد یک سیستم فایل thin با اندازه 100 گیگا بایت، Unisphere به سرعت 1.5 گیگابایت استفاده شده را نشان می دهد. هنگامی که سیستم فایل بر روی یک میزبان قرار می گیرد، 98.5 گیگا بایت ظرفیت قابل استفاده را نشان می دهد. این به دلیل آن است که فضای فرا داده از طرف ظرفیت سیستم فایل قابل استفاده رزرو شده است. این از شرایطی اجتناب می کند که در آن ها ایجاد یک سیستم فایل 100 گیگا بایتی ظرفیتی بیش از 101.5 گیگا بایت از استخر ذخیره سازی را مصرف می کند.

کارآمدی ذخیره ساز Dell EMC Unity

معماری سیستم فایل منحصر به فرد Dell EMC Unity و استخرهای یکپارچه ذخیره سازی انعطاف پذیری بیش از حدی را با بروز تغییرات در محیط های ذخیره سازی فایل فراهم می کنند. سیستم فایل های ایجاد شده در Unisphere به طور پیش فرض thin هستند که برای کاهش داده ها لازم است. همچنین، با شروع به کار نسخه 4.2 مربوط به Dell EMC Unity OE، Unisphere توانایی ایجاد سیستم فایل های thick را نیز فراهم می کند. سیستم فایل های thick در گذشته تنها با استفاده از CLI ایجاد می شدند. توجه داشته باشید که راهی برای تبدیل از thin به thick یا بالعکس پس از ایجاد سیستم فایل وجود ندارد.
های فایل به آسانی برای ارائه ظرفیت بیشتر یا کاهش آن برای بازگرداندن فضای استفاده شده به استخر یکپارچه قابل توسعه هستند تا برای استفاده از هر نوع منبع در دسترس قرار بگیرند. همچنین Dell EMC Unity سیستم فایل های thin را به طور پیوسته برای به کارگیری فضای نیمه بهینه مورد نظارت قرار می دهد و توسعه خودکار و اقدامات کاهشی را مطابق با نیاز آغاز می کند تا اطمینان حاصل کند که ظرفیت به اندازه کافی بهینه مورد استفاده قرار گرفته است. این اقدامات به طور کامل با تمامی ویژگی های سیستم فایل Dell EMC Unity ادغام می شود تا اطمینان حاصل شود که اندازه سیستم فایل همواره برای سازگاری با محیط های در حال تغییر به بهترین وجه اصلاح می شود بدون این که تحت تاثیر قرار بگیرد یا به دلیل حفاظت از داده ها یا نیازهای عملیاتی محدود شود.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.