دستیابی سوفوس به فناوری های سایبروم

Sophos به فناوری های سایبروم دست پیدا می کند. در این مقاله در رابطه با توسعه امنیت شبکه، UTM و نسل بعدی مشخصه فایروال بحث می شود.

آکسفورد، 10 فوریه 2014- شرکت Sophos امروز اعلام کرد که به فناوری های سایبروم دست پیدا کرده است و به ارائه دهنده پیشرو جهانی در زمینه محصولات امنیت شبکه تبدیل شده است. این دستیابی سبب توسعه و عمق بخشیدن به محصولات مهم قبلی شرکت Sophos در حوزه امنیت شبکه با ترکیب مدیریت یکپارچه تهدید (UTM) سایبرومی، نسل بعدی فایروال ها و تخصص امنیت شبکه با راهکارهای موجود امنیت شبکه سوفوس در UTM و امنیت بی سیم می شود.
Kris Hagerman، مدیر اجرایی Sophos می گوید: “Sophos و سایبروم ترکیب پیروزمندانه ای در زمان صحیح، در بازارهای محصولات مناسب و در تمامی جغرافیای مناسب ایجاد می کنند”. “ سایبروم شهرت قدرتمندی به عنوان یک نوآور تهاجمی و جنجالی در بازار امنیت شبکه ایجاد کرده است و همانند Sophos دارای رویکرد و اعتبار “کانال اول” برای ارائه خدمات و پشتیبانی است. این دستیابی سبب توسعه و شتاب بخشی به نقشه راه امنیتی ما در رشد وضعیت موجود در UTM، حفاظت پیشرفته در برابر تهدیدات، بی سیم و نسل بعدی فالیروال می شود که از جمله سریع ترین بازارهای رشد در دنیای فناوری اطلاعات (IT) هستند. همچنین تمرکز ما بر ارائه فرصت های موجود برای رشد همکاران و مشتریان را تداوم می بخشد”.
برای کسب اطلاعات بیشتر به بلاگ شرکت Sophos به آدرس http://blogs.sophos.com/2014/02/10/sophos-acquires-cyberoam-technologies/ مراجعه کنید.
سایبروم در سال 1999 در شهر احمد آباد در کشور هند پایه گذاری شد و از شهرت بالایی به دلیل نوآوری در محصولات، کیفیت و پشتیبانی از مشتریان در سطح جهانی برخوردار است. این شرکت دارای بیش از 65 هزار مشتری و بیش از 550 کارمند است و دارای تمرکز کانالی قدرتمندی با شبکه ای از 5500 همکار است که قدرت ویژه ای در هند، خاورمیانه و آفریقا دارد. کارآیی بالای تجهیزات UTM و فایروال نسل بعدی شرکت سایبروم بر اساس معماری مشابه مبتنی بر اینتل همانند راهکارهای UTM شرکت Sophos ساخته شده است که فناوری های پیشرفته ای را ارائه می کند که تکمیل کننده و توسعه دهنده تمامی محصولات امنیت شبکه Sophos است. برخی از این فناوری ها شامل موتور گزارش دهی iView، کنترل برنامه، سیاست های شبکه ای مبتنی بر کاربر، قابلیت های پیچیده فایروال نسل بعدی و حفاظت پیشرفته در برابر تهدیدات است.
Hemal Patel، مدیرعامل شرکت سایبروم می گوید: “مشارکت شرکت Sophos و سایبروم مرکز محرکه قدرتمندی را در امنیت شبکه شکل می دهد. ما در حال رشد پایداری کسب و کار خود در زمینه امنیت شبکه سریع تر از بازار هستیم و ترکیب نیروها به ما این امکان را می دهد تا نوآوری و ارزش بیشتری را ایجاد کنیم. تاثیر جهانی ما با تعهد به کانال و مشخصه کامل امنیتی، متمایز کننده های رقابتی است. ما از همکاری با تیم Sophos خوشحال هستیم”.
این یافته ها سبب ارتقاء جایگاه شرکت Sophos در زمینه امنیت شبکه می شود، حوزه رشد استراتژیک را برای شبکه فراهم می کند و آن را به عنصری محوری در زمینه استراتژی امنیت کامل شبکه تبدیل می کند. Sophos فناوری های نوین و جدید امنیت را در نقطه انتهایی، سیار، رمزنگاری و حفاظت داده، ایمیل، وب، سرور و شبکه با یکدیگر ترکیب می کند که تمامی آن ها بر شرکت های با اندازه های کوچک و متوسط و شرکت های علمی با هر اندازه ای متمرکز است و آن ها را به طور کامل از طریق کانال ارائه می کند. ترکیب شرکت های Sophos و سایبروم دارای بیش از 2200 کارمند است که بیش از 600 نفر آن ها بر امنیت شبکه متمرکز هستند که البته بیش از 350 نفر در حوزه تحقیق و توسعه (R&D) فعالیت می کنند.
براساس تحقیقات IDC، بازار امنیت شبکه در سال 2012 به نرخ 7.9 میلیارد دلار رسیده است؛ تجهیزات UTM سهمی حدود 2.7 میلیارد دلار داشته اند و با نرخ 21 درصد به عنوان سریع ترین بخش در حال رشد شناخته شده اند. در مقاله اخیر Gartner Magic Quadrant for Unified Threat Management، شرکت Sophos مجدداً به عنوان “پیشرو” و شرکت سایبروم به عنوان “چشم انداز” توصیف شده است.
Signal Hill به عنوان مشاور مالی سایبرو در این فرآیند عمل کرده است.
* – IDC Worldwide Network Security Forecast 2013-2017, July 2013
** – Gartner, Magic Quadrant for Unified Threat Management, July 19, 2013

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.