مقابله با تهدیدات فیشینگ با سوفوس

بیشترین حجم حملات به اطلاعات سازمان خود را کاهش دهید.
مهاجمان به طور بی امان سازمان ها را توسط اسپم ها، فیشینگ و حملات پیشرفته مهندسی اجتماعی مورد هدف قرار می دهند به طوری که طبق گزارش ارائه شده از سوی متخصصان فناوری اطلاعات، 41 درصد از این موارد به حملات فیشینگ به صورت روزانه اختصاص دارد. کاربران نهایی اغلب هدف ساده ای هستند و ضعیف ترین لینک در دفاع سایبری محسوب می شوند. از کاربران و کسب و کار خود با استفاده از شبیه سازی های موثر فیشینگ، آموزش خودکار و گزارش دهی جامع با اسفاده از پلتفورم Sophos Phish Threat محافظت کنید.

امنیت اطلاعات به اندازه ضعیف ترین لینک شما اهمیت دارد

فیشینگ کسب و کار بزرگی است. مهاجمان در سال های اخیر رشد زیادی را ثبت کرده اند به طوری که در حال حاضر 66 درصد از بد افزارها از طریق پیوست های ایمیل نصب شده است و حملات پیشرفته spear phishing به طور متوسط 140 هزار دلار در هر مورد برای کسب و کارها ضرر به بار آورده است. کاربران همچنان ساده ترین هدف برای مهاجمان در دفاع های حمله سایبری در بیشتر سازمان ها هستند اما کارمندان آموزش دیده و آگاه از حملات فیشینگ می توانند فایروال انسانی را در مقابل این تهدیدها فراهم کنند.
سوفوس Phish Threat طیفی از انواع مختلف حملات فیشینگ را برای کمک به شناسایی حوزه های ضعف در وضعیت امنیت سازمان ها شبیه سازی می کند و از طریق مشارکت در آموزش برای تقویت دفاع سازمانی به کاربران قدرت می بخشد.

جدیدترین کمپین ها

بیش از 500 حمله واقعی و چالش برانگیز را تنها با چند کلیک شبیه سازی می کند.
تحلیل گران آزمایشگاه های SophosLab میلیون ها ایمیل، URL، فایل و داده های دیگر را به صورت روزانه برای کشف جدیدترین تهدیدها مورد بررسی قرار می دهند. این روند ثابت اطلاعات اطمینان می دهد که آموزش کاربران تاکتیک های فعلی فیشینگ را پوشش می دهد، سناریوهای مختلفی را بررسی می کند و به 10 زبان ترجمه می شود: انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، هلندی، ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی، کره ای، ژاپنی و چینی.

دسترسی به کتابخانه در حال رشد الگوهای بین المللی از مبتدی تا خبره

دسترسی به کتابخانه در حال رشد الگوهای بین المللی از مبتدی تا خبره

ماژول های آموزشی موثر

بیش از 60 ماژول آموزشی تعاملی به کاربران درباره تهدیدات خاص همانند ایمیل های مخرب، برداشت موارد اعتباری، طول پسورد و سازگاری با مقررات آموزش می دهد. با توجه به این که این آموزش ها در 10 زبان ارائه می شود، کاربران نهایی می توانند در آن ها مشارکت کنند و در عین حال از خطرات حملات دنیای واقعی احساس امنیت می کنید.

مشارکت کاربران همراه با انتخاب ماژول های آموزشی تعاملیمشارکت کاربران همراه با انتخاب ماژول های آموزشی تعاملی

گزارش دهی جامع

امنیت سازمان خود را درک کنید و بازگشت واقعی سرمایه را همراه با نتایج مورد نظر در داشبود نشان دهید. داشبورد پلتفورم Phish Threat نتایج کمپین را براساس آمادگی کاربر ارائه می کند و به شما اجازه می دهد تا سطوح کلی خطرات در بین تمامی گروه های کاربری را همراه با داده های عامل آگاهی اندازه گیری کنید که شامل موارد ذیل است:
• نتایج سطح بالای کمپین
• روند سازمانی کارمندان و گزارش گران
• تعداد کل کاربران
• آزمایش پوشش دهی
• تاریخ از زمان آخرین کمپین
گزارش های جامع دید کامل تری به شما درباره عملکرد در سطح سازمان یا کاربر ارائه می کند. برای پوشش دادن افزونه های Outlook، توانایی گزارش دهی حملات شبیه سازی شده را از درون inbox فراهم می کند و اجازه می دهد تا رصد آگاهی صحیح در inbox انجام شود و دیدگاه جدیدی را نسبت به وضعیت امنیتی سازمان فراهم می کند.

گزارش های تعاملی سطح کلی خطر و عملکرد کاربر را اندازه گیری می کنند.گزارش های تعاملی سطح کلی خطر و عملکرد کاربر را اندازه گیری می کنند.

Phish Threat بخشی از Sophos Central است

Phish Threat بخشی از Sophos Central است که کنسول امنیتی یکپارچه مبتنی بر cloud است. این به معنای آن است که نیازی به نصب نرم افزار یا سخت افزار نمی باشد و تنها از مدیریت شبیه سازی های فیشینگ و آموزش کاربران همراه با امنیت برای ایمیل، نقطه انتهایی و موارد بسیار دیگر سود می برید. شما می توانید به پلتفورم به روز Sophos دسترسی پیدا کنید که ساده و بصری است. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس Sophos.com/central مراجعه کنید.

شروع به کار ساده است

Sophos Phish Threat به راحتی از طریق مرورگر وب اجرا می شود. برای اطمینان از این که ایمیل های Phish Threat به طور موفق تحویل داده می شوند، IP آدرس های فراهم شده در کنسول Sophos Central همراه با ایمیل آدرس ها و دامین های مورد استفاده در کمپین های Phish Threat وارد لیست سفید می شوند. سپس کاربران از طریق فایل CSV یا با استفاده از ابزار هماهنگ سازی دستی Active Directory ایمپورت می شوند. هنگامی که کاربران آپلود شدند، می توانید اولین کمپین خود را ارسال کنید.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.