حفاظت کامل نسل بعدی Next-Gen فایروال سوفوس

تمامی آنچه از شبکه های پیشرفته، حفاظت و کنترل کاربر و برنامه ها برای امن و سازگار بودن نیاز دارید را میتوانید از فایروال های سوفوس next-gen بخواهید. نمایندگی سوفوس شرکت متصاکو در این زمینه در خدمت شماست. در ادامه توضیح ویژگیهای فوق را به اختصار میبینید:

مدیریت فایروال سوفوس

فایروال سوفوس XG کنسول مدیریت بسیار کارآمد و موثری را مبتنی بر وب فراهم می کند که دسترسی سریع به تمامی ویژگی های مورد نیاز را بدون پیچیدگی غیر ضروری ارائه می کند.
کنسول Sophos Central: پلتفورم مدیریت نامحدود ابری را برای تمامی محصولات XG از جمله فایروال XG فراهم می کند.
مرکز کنترل فایروال XG: این مرکز عملکرد سیستم، الگوهای ترافیک، هشدارها و سیاست ها را ارائه می کند.
Unified policy model: مدیریت راحت تمامی کاربران، شبکه، NAT و قوانین اپلیکیشن ها در یک محل را همراه با سیاست های snap-in برای برنامه ها، وب، QoS، IPS، Security Heartbeat و مسیریابی را امکان پذیر می سازد که سبب ساده شدن اجرا و کاهش redundancy می شود.
الگوهای policy: با اپلیکیشن های مربوط به کسب و کار مشترک هستند.
Role-based admin: کنترل دسترسی انعطاف پذیر را برای حوزه های مختلف عملیاتی فراهم می کند.

مدیریت متمرکز سوفوس

کنسول Sophos Central و مدیریت فایروال Sophos (SFM) : گزینه ای را برای مدیریت، نظارت و کنترل متمرکز فایروال XG از طریق یک کنسول واحد فراهم می کند.
کنسول Sophos Central: پلتفورم مدیریت بدون محدودیت ابر تمامی محصولات Sophos است. با استفاده از این کنسول، راه اندازی، مانیتورینگ و مدیریت فایروال XG روز به روز ساده تر می شود. این کنسول برای مشتریان فایروال XG رایگان است.
ویژگی های Sophos Central : به زودی شامل هشداردهی، مدیریت بکاپ، آپدیت فریم ور تنها با یک کلیک و تدارک سریع فایروال های جدید خواهد بود.
Sophos : یک ابزار قدرتمند مدیریت چند دستگاه در محل است که به صورت نصب کننده مجازی یا نرم افزاری برای تدارک آسان سیاست های سازگار در کل سازمان در دسترس قرار دارد. کنسول SFM یک محصول انتخابی دارای مجوز و همچنین تست رایگان است.

وضعیت و هشدارها در سوفوس

مرکز کنترل مدرن منابع گسترده back-end را برای یافتن اطلاعات مورد نیاز شما برای پاسخگویی سریع به تغییرات در شبکه مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد.
بازدیدهای آنی: در یک نگاه برای تمامی نشانگرهای مهم وضعیت سیستم، امنیت و شبکه از طرف مرکز کنترل مدرن.
تحلیل خودکار گزارش دهی: گزارش ها در مرکز کنترل را نمایان می کند که دارای ویژگی داده های مورد نظر یا نیازمند توجه است که با یک کلیک به گزارش کامل دست پیدا می کنید.
-drill down سریع: با هر ویجت مرکز کنترل تعامل دارد تا به اطلاعات بیشتری دست پیدا کند، به ابزارهای مربوطه دست پیدا کند یا به سرعت اقدام لازم را انجام دهد.
اطلاع رسانی های ایمیل: این اطلاع رسانی ها به طور خودکار برای رخدادهای مهم وضعیت سیستم ارسال می شوند.
پروتکل مدیریت ساده شبکه (SNMP) همراه با یک پایگاه اطلاعات مدیریت (MIB) سفارشی و پشتیبانی از تونل های IPSec VPN برای مدیریت دستگاه های راه دور

گزارش دهی و کنترل لاگ ها در سوفوس

از مزیت گزارش دهی گسترده و on-box فایروال XG استفاده کنید یا Sophos iView را به منظور گزارش دهی جامع و متمرکز در بین تمامی دستگاه های فایروال خود به کار گیرید.
گزارش دهی on-box به صورت استاندارد برای تمامی فایروال های XG وجود دارد که نیازهای گزارش دهی فایروال را تامین می کند.
گزارش دهی متمرکز داده های لاگ را در بین تمامی دستگاه های فایروال (از جمله فایروال XG، UTM 9 و دستگاه های Cyberoam) را با یکدیگر ادغام می کند تا گزارش دهی جامع را در یک صفحه نمایش ارائه کند.
تحلیل ریسک کاربر و برنامه: مواردی چون سهم تهدید یکپارچه کاربر یا درجه ریسک برنامه را گزارش می دهد و کاربران با ریسک بالا و برنامه ها را شناسایی می کند.
مشاهده زنده لاگ از طریق هر صفحه ای قابل دسترسی است و نمایش لحظه ای از فعالیت در فایروال را در تمامی حوزه های فایروال همراه با گزینه های جستجو و فیلتر کردن قدرتمند فراهم می کند.
کنترل تغییر و لاگ برداری بازرسی برای اطمینان از سازگاری فراهم شده است.
پشتیبانی از Syslog بک آپ گیری، آرشیو سازی و تحلیل امن لاگ های سیستم را ارائه می کند.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.