افزایش مزایای کوانتوم اسکالار با LTO-8

کوانتوم کارتریج LTO-8 را به عنوان یکی از تجهیزات شبکه برای تمامی Storage های سری Scalar و StorNext AEL ارائه داده و از آغاز ماه دسامیر قابل تحویل است. برنامه پیش فروش LTO-8 شرکت کوانتوم که هم اکنون چندین ماه است آغاز شده و برای مشتریانی که میخواهند امروز درایورهای LTO-7 را به کار گرفته و پس از عرضهLTO-8 ، با آن جایگزین کنند در دسترس است.
کارتریج های LTO-8، با افزایش ۲۰ درصدی عملکرد و دو برابری ظرفیت ذخیره سازی نسبت به LTO-7 را داراست. همچنین قابلیت جدیدی را برای تکنولوژی LTO به ارمغان می آورد از جمله قابلیت استفاده از نوار کارتریج های LTO-7 در Tape Drive LTO-8 و بدست آوردن ۵۰ درصد ظرفیت بیشتر. برای بدست آوردن این افزایش ظرفیت، کارتریج جدید LTO-7 میتواند همانند LTO-8 Type M media یا M8 مقدار دهی شود. این موضوع یک مزیت قابل توجه است، زیرا منجر به کاهش مضاعف هزینه هر ترابایت از نوار ذخیره سازی LTO خواهد شد.
آنچه که امروزه موقعیت شرکت quantum را در گارتنر به عنوان لیدر نشان میدهد این است که به عنوان اولین شرکت در بکارگیری کارتریج های LTO-8 در Storage های Offline میباشد و همیشه در این امر پیشتاز است. از آنجا که سازمانهای IT همچنان درگیر چالش افزایش هزینه ناشی از رشد دیتا هستند، لذا نیازمند راهکارهایی بهینه برای ذخیره و مدیریت دیتا میباشند که Storage های Quantum مناسب ترین راهکار برای آرشیو Data در کنار سایر رقبا می باشد.

ویژگی های بهینه سازی کوانتوم

ویژگی های منحصر به فرد بهینه سازی کوانتوم عبارتند از:
– بالاترین تراکم ذخیره سازی: فضای مورد نیاز (footprint) را به حداقل میرساند.
– (Embedded compute server): با اجرای اپلیکیشن هایی که ارتباط نزدیکی با دیتا دارند باعث بهره وری راهکارهای متمرکز میشود
– Self-healing archive: در دسترس بودن محتوا را در فرآیند ذخیره سازی بلند مدت تضمین می کند
– ذخیره داده در کتابخانه(In-library vaulting ) : امنیت و دسترسی به محتوای ذخیره شده را با کمترین هزینه بهبود میدهد.
– خدمات وب RESTful: اتوماسیون هر وظیفه تکراری را ساده میکند.
– منبع تغذیه با گواهی ۸۰PLUS® Gold: هزینه های برق و تهویه (خنک کننده) را به حداقل میرساند

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.