نرم افزار مدیریت کوانتوم iLayer Tape Library – کاملاً هوشمندانه

نرم افزار مدیریت Quantum iLayer کارآیی مدیریت tape library ها را بهبود می بخشد. همچنین این نرم افزار همراه با خانواده Scalar ارائه می شود تا بیشترین قابلیت های پیشرفته مدیریت library را در صنعت ارائه کند.
در بیشتر شرکت ها رشد داده ها از رشد منابع اختصاص یافته برای مدیریت آن رشد پیشی می گیرد. علاوه بر این، سازمان ها می بایست داده ها را در مدت زمان طولانی مدیریت کرده و از آن محافظت نمایند. نرم افزار مدیریت iLayer tape drive شرکت Quantum یا نمایندگی کوانتوم متصاکو، به شما این توانایی را می دهد که داده ها را برای مدت زمان نگهداری طولانی به روشی بسیار کارآمد مدیریت کرده و از آن ها محافظت نمایید. برای آشنایی با “ویژگی لایسنس های کوانتوم” به مطلب پیشین ما در این رابطه مراجعه کنید.

راهکار تایید شده Tape Library کوانتوم

نرم افزار مدیریت iLayer tape drive شرکت کوانتوم و نمایندگی تجهیزات شبکه در وقت مدیران صرفه جویی می کند و در عین حال زمان از کار افتادگی را کاهش می دهد. مشتریان گزارش می دهند که خودکارسازی مدیریت و گزارش دهی کارها سبب کاهش مدت زمان مدیریت library به میزان حداکثر 75 درصد می شود. تشخیص هوشمند این نرم افزار قابلیت اطمینان را با شناسایی مشکلات بالقوه بهبود می دهد پیش از این که این مشکلات سبب ایجاد قطع برق شود، نیاز به خدمت رسانی را به میزان 50 درصد کاهش می دهد و مدت زمان حل مشکل را به میزان 35 درصد کاهش می دهد.

سیستم پیشرو در مدیریت Tape Drive کوانتوم

با توجه به این که بیش از 350 هزار سیستم در سرتاسر جهان برای مشتریان نصب شده است، نرم افزار مدیریت iLayer رتبه اول راهکار مدیریت tape library را در بازار امروز در اختیار دارد. ویژگی های استفاده ساده از مدیریت سبب بهبود قابل توجه کارآیی راهکارهای مدیریت tape شده است. قابلیت هایی چون تغییر و تشخیص سبب افزایش اطمینان پذیری و کاهش توقف در سرویس دهی می شود. همچنین گزارش های پیشرفته به شما این امکان را می دهد تا روندها را تحلیل کنید و به این صورت می توانید به کارگیری منابع را بهبود دهید، هزینه های عملیاتی را کاهش دهید و قابلیت اطمینان پشتیبان گیری (بک آپ) را افزایش دهید. قابلیت های مدیریت طول عمر افزایش یافته (ELDM) صحت و تمامیت رسانه های removable و tape drive ها را بررسی می کند. همچنین می توانید داده های بسیار مهم خود را با استفاده از رمزنگاری داده ها امن کنید و tape drive ها را به عنوان بخشی از فضای گسترده تر ذخیره سازی با استفاده از ابزارهای متداول مدیریت نمایید.

سازگاری Tape Library کوانتوم با محدوده وسیعی از نیازهای پشتیبان گیری و آرشیو سازی

نرم افزار مدیریت Quantum iLayer همراه با جدیدترین libraryهای Quantum Scalar ارائه می شود، به طوری که با محدوده وسیعی از نیازهای پشتیبان گیری و آرشیو سازی از workgroup ها گرفته تا مراکز داده شرکت های بزرگ سازگار است. tape library های Scalar i6 و Scalar i3 مقدماتی برای شرکت های کوچک و متوسط و دفاتر راه دور مناسب هستند؛ همچنین Scalar i500 برای فضاهای ذخیره سازی در اندازه متوسط طراحی می شود و Scalar i6000 از مراکز داده سازمانی پشتیبانی می کند.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.