معرفی محصول جدید Dell EMC مدل Unity XT 380 Hybrid flash storage

پردازنده های Intel Xeon

محصول Unity XT از استوریج EMC برای شعب راه دور (ROBO) و بازار متوسط ایده آل است. حافظه فلش ترکیبی Dell EMC Unity XT 380 پایین ترین رده در مجموعه استوریج ترکیبی Dell EMC Unity XT است. این دستگاه، ذخیره سازی یکپارچه ساده و مقرون به صرفه ای را فراهم می کند که برای دسترسی سریع به داده های کسب و کار با توانایی اجرای همزمان اپلیکیشن های ترکیبی، کاهش پردازش داده های در صف و ارائه خدمات بدون سربار عملکرد طراحی شده است. این محصول را میتوانید از طریق نمایندگی EMC تهیه کنید.
همچنین Dell EMC Unity XT 380 برای کارآیی در کاهش داده های در صف و برای ارائه TCO مناسب بهینه سازی می شود. علاوه بر این، چنانچه به دنبال بازیابی فاجعه (Disaster Recovery)به عنوان سرویس در Cloud هستید و یا یکپارچگی با VMware Cloudرا میخواهید و یا حتی به دنبال توسعه ذخیره سازی در Cloud هستید و همینطور Tiering خودکار داده در Cloud را مبخواهید، می توانید از استراتژی چند ابری برای بازیابی فاجعه استفاده کنید.
میتوانید از مزایای این سیستم شامل Snapshot ، Data Replication محلی و ریموت، رمزنگاری داخلی و یکپارچگی حداکثری با VMware، Microsoft و OpenStack بهره ببرید. Tiering خودکار و ذخیره سازی فلش و قرار دادن داده ها در Tier مناسب ذخیره سازی برای بالاترین عملکرد سیستم با کمترین هزینه ذخیره سازی نیز از مزیت های دیگر آن است.
دستیابی به نظارت هوشمندانه بر سلامتی استوریج خود را با CloudIQ که نظارت فعالانه مبتنی بر Cloud و تحلیل پیش بینی کننده را فراهم میکند، به دست آورید. علاوه بر این، عملیات در حال اجرا با وجود کمک فعالانه و پشتیبانی خودکار ریموت ساده میشود.

ویژگی های کلیدی پردازنده های Intel Xeon :

• بلوک یکپارچه، فایل و پشتیبانی از VMware VVols
• تحویل حداکثر ظرفیت 2.4 PB
• کاهش داده های در صف (تمامی فضاهای فلش)
• حفاظت از سرمایه گذاری با استفاده از برنامه Future-Proof Program

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.