محصول unity 300 از سری محصولات یونیتی شرکت dell emc

حجمی از کارهای متفاوت را با ذخیره ساز ای ام سی مدل unity 300 hybrid میتوانید به سادگی و به شکل مقرون به صرفه اجرا کنید. یونیتی 300 برای دفاتر راه دور، سازمانهای دارای چند شعبه و برای سازمانهای با حجم متوسط گزینه ای عالی محسوب می شود. با استفاده از این ذخیره ساز اصلی یکپارچه میتوانید هم SAN و هم NAS را پشتیبانی کنید.
سری unity محصولات نمایندگی emc استاندارد جدیدی با فاکتورهای سادگی، به روز بودن، مقرون به صرفگی و انعطاف پذیری برای ذخیره سازهای متوسط ارائه میدهد. Emc مدل unity300 بخشی از سری استورج unity hybrid است که برای flash با خدمات داده ای غنی طراجی شده است. تکنولوژی flash متراکم که از رده ی دو واحدی کوچکی شروع میشود، کمک میکند که هزینه های مالکیت به طور قابل توجهی کاهش یابد.
سری یونیتی همه چیز را برای کارشناسان عمومی پرمشغله ی حوزه فناوری اطلاعات کارآمد نگه میدارد، مزایایی از قبیل اسنپ شات های لحظه ای، تکرار داده محلی و از راه دور، رمزگذاری داخلی، یکپارچگی با VMware، مایکروسافت و Openstack.
استوریج unity 300 hybrid flash نیز مانند سایر محصولات یونیتی امکان نصب توسط مشتری را فراهم میکند. آرایه ی خود را با یک رابط کاربری شفاف HTML5 و داشبورد مدیریت بر بستر cloud مدیریت کنید. همچنین با استفاده از پشتیبانی از راه دور و خودکار emc، کمکها و اقدامات پیشگیرانه همیشه در دسترس است.

مشخصه های کلیدی unity 300

• حداکثر ظرفیت خام 3.6 ترابایت تا 900 ترابایت را ارائه میدهد.
• پشتیبانی از بلاک، فایل و vmware VVols را یکپارچه میکند
• از فایلهای سیستمی مقیاس پذیر 64 بیتی برای پشتیبانی از تراکنش های NAS استفاده میکند.
• 3D NAND TLC flash را برای حداکثر تراکم و مقدار فلش پیاده سازی میکند
• در عرض 2 دقیقه نصب و در عرض 15 دقیقه کانفیگ میشود.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.