سوال و جواب در مورد Dell EMC Unity

اگر استوریج، دارای درایوهای از کار افتاده باشد، چه کاری می توان انجام داد ؟

یک فضای استوریج را که دارای درایوهای Fail شده است، بر ندارید. ابتدا درایوهای از کار افتاده را بازیابی کنید و سپس فضا را حذف کنید. اگر یک درایو قابل تعمیر نباشد و نسخه حرفه ای UnityVSA را در اختیار دارید، با ارائه دهنده سرویس تماس بگیرید. در غیر اینصورت می بایست UnityVSA را برای حذف رسمی فضای آفلاین مجددا راه اندازی کنید. جهت فعالسازی لایسنس Dell EMC Unity با ما تماس بگیرید.

دیسک های مجازی به طور تصادفی از UnityVSA پیش از حذف فضایی که در آن قرار داشته اند حذف شده است و حالا امکان حذف فضای استوریج وجود ندارد. چه کاری می توان انجام داد؟

اگر دیسک های مجازی را حذف نکرده اید، می توانید آن ها را بر روی میزبان به طور مستقیم یا با استفاده از vSphere بازیابی کنید. سپس شما می توانید فضای استوریج را حذف کنید. اگر دیسک های مجازی را پاک کرده باشید، آنگاه می توانید یکی از کارهای ذیل را انجام دهید:

  • رها کردن فضای استوریج در وضعیت خطا
  • تماس با ارائه دهنده سرویس در صورت داشتن نسخه حرفه ای UnityVSA
  • راه اندازی مجدد UnityVSA برای حذف رسمی فضای آفلاین

اگر نسخه حرفه ای را همراه با پشتیبانی Dell EMC در اختیار داشته باشید، در صورت بروز مساله چه اطلاعاتی می بایست برای Dell EMC ارائه شود؟

اطلاعات ذیل می بایست برای تشخیص صحیح مسائل مرتبط با UnityVSA فراهم شود:

  • کلید فعالی سازی مجوز UnityVSA که به طور یکتا سیستم را به پشتیبانی Dell EMC معرفی می کند.
  • جمع آوری داده ها از UnityVSA. برای دستیابی به این خروجی، از دستور svc_dc یا کار Collect Service Information در صفحه Service در Unisphere استفاده کنید.
  • لاگ های ESXi. در vSphere، Actions > All vCenter Actions > Export System logs را انتخاب کنید.
  • داده های عملکردی از ESXi.
  • هرگونه لاگ از پشتیبان استوریج

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرمان svc_dc، به بخش Unity Service Commands Technical Notes در قسمت UnityVSA Info Hub در لینک http://bit.ly/unityvsainfohub مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با استفاده از Collect Service Information در Unisphere، Unisphere online help را ببینید. جهت تهیه محصولات ای ام سی، با نمایندگی emc متصاکو تماس بگیرید.

دستیابی به اطلاعات بیشتر و پشتیبانی

به چه طریقی می توان اطلاعات بیشتری درباره UnityVSA کسب کرد؟

برای اطلاعات بیشتر درباره UnityVSA، پست ها در وب سایت Dell EMC Community Network، دستور العمل نصب UnityVSA و مستندات بیشتر درباره UnityVSA را ببینید. شما می توانید فهرست کاملی از مستندات UnityVSA، مقالات و ویدیوها با دسترسی به UnityVSA Info Hub در لینک http://bit.ly/unityvsainfohub را مشاهده کنید.

به چه نحوی می توان دستورالعمل هایی برای مدیریت دیسک های مجاز یافت؟

برای کسب اطلاعات درباره مدیریت دیسک های مجازی، به مستندات VMware vSphere در وب سایت پشتیبانی VMware مراجعه کنید.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.