سوالات رایج Dell EMC Unity

در پست قبل در مورد سوالات متداول درباره Dell EMC Unity صحبت شد. با ما همراه شوید تا در ادامه به بررسی بقیه سوالات رایج Dell EMC Unity بپردازیم.

اگر داده ها بر روی همان مخزن داده ای اختصاص داده شوند که UnityVSA پیاده سازی شده باشد، آیا می توان داده ها را به مخزن داده دیگری مهاجرت داد؟

بله. برای انجام چنین مهاجرتی:

  1. از داده های کاربر بک آپ بگیرید.
  2. سیستم Dell EMC Unity VSA(از محصولات نمایندگی emc) را خاموش کنید.
  3. از vSphere برای قطع اتصال دیسک های مجازی کاربران از UnityVSA VM استفاده کنید.
  4. داده ها را منتقل کنید.
  5. از vSphere برای اتصال مجدد دیسک های مجازی به UnityVSA VM استفاده کنید.
  6. UnityVSA را مجدداً استارت کنید.

پس از نصب، چگونه می توان نسخه عمومی و نسخه حرفه ای UnityVSA را از یکدیگر تشخیص داد؟

تفاوت بین این دو نسخه از محل های مختلفی در Unisphere قابل مشاهده است. یک راه انتخاب مسیر Settings> Software Upgrades است. فیلد Model نام مدل UnityVSA را نشان می دهد.

در صورت نیاز به ظرفیت بیشتری نسبت به ظرفیت مجاز مدل، چه باید کرد؟

شما می توانید ثبت نام برای ظرفیت بیشتر را خریداری کنید و VSA موجود را ارتقاء دهید. ثبت نام ها به طور معمول سالانه انجام می شود. در صورتی که پیش از اتمام دوره ثبت نام عملیات ارتقاء را انجام دهید، قیمت ثبت نام براساس زمان انقضاء لایسنس اصلی سرشکن می شود.

چگونه می توان ظرفیت اولیه و اضافی استوریج را ایجاد کرد؟

از VMware vSphere برای ایجاد دیسک های مجازی مطابق با دستور العمل نصب UnityVSA و فعالسازی لایسنس Dell EMC Unity استفاده کنید.

چگونه می توان یک مخزن استوریج با UnityVSA ایجاد کرد؟

ایجاد یک مخزن استوریج با UnityVSA مشابه با ایجاد یک مخزن استوریج توسط Unity است البته به استثای موارد ذیل:

  • استوریج مورد نظر متفاوت است. UnityVSA از دیسک های مجازی بر روی پشتیبان VMware استفاده می کند در حالی که اجرای فیزیکی Unity از دیسک های مجازی روی سخت افزار خود استفاده می کند.
  • با استفاده از UnityVSA می بایست لایه هایی را به دیسک های مجازی موجود در Pool اختصاص دهید، البته در صورتی که قبلاً به دیسک های مجازی لایه ای اختصاص داده نشده باشد. لایه انتخابی می بایست براساس مشخصات دیسک مورد نظر باشد.
    برای کسب اطلاعات بیشتر به see Configuring Storage Pools مراجعه کنید که در بخش ویژگی های UnityOE Features Info Hub در لینک http://bit.ly/unityoe_infohub موجود است.
برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.